קליניקה להשתלת שיער

קליניקה להשתלת שיער - השתלות שיער לגברים ~ hair extensionכשאנו מעוניינים לעבור השתלת שיער עלינו לאתר את הקליניקה המבצעת את ההשתלה, ואלינו לבחור בקפידה את הקליניקה המתאימה ביותר.
ברור שהרמה המקצועית של הקליניקה להשתלת שיער חשובה, כיון שמדובר בניתוח לכל דבר, תהליך רפואי קוסמטי הדורש מיומנות ואחריות בביצוע.
השתלת שיער היא האפשרות היחידה להתגבר על נשירת שיער או על התקרחות.
עם כל מגוון הטיפולים הקיימים בשוק להאטת נשירת שיער ותרופות הפלא להצמחת שיער, ידוע שאדם המתמודד עם התקרחות ורוצה לטפל בעניין ביעילות ישקול השתלת שיער רפואית.
קיימיות קליניקות רבות להשתלת שיער העובדות בשיטות שונות.
קיימות השתלות שיער המבוצעות שערה שערה וישנן שיטות הלוקחות פיסות עור עליהן צומחות שערות מחלקה האחורי של הקרקפת ומשתילים אותן בחלק הקדמי.

שיטה זו דומה לשתילת דשא בחצר. או ששותלים את הדשא שתיל שתיל או שמציבים שטיחוני דשא אחד לצד השני. בכל מקרה התוצאה דומה. השתילים מגדלים שורש ומתחילים לצמוח במקום בו הושתלו.
קליניקה להשתלת שיער מתעסקת בעור הקרקפת העדין ובשתלי שיער קטנטנים ולכם חייבת להשתמש בחומרים וכלים מעודכנים ולעיתים יקרים מאוד.

החומרים והכלים בהם משתמשים בקליניקה להשתלת שיער מגיעים בהרבה מקרים מחו”ל.
קליניקה להשתלת שיער המכבדת את עצמה מתעדכנת באופן קבוע בחידושים בתחום ומשתפרת טכנולוגית כל הזמן. שדרוג המכשור והוצאת הצוות המקצועי להתשלמויות מקצועיות דורש משאבים וברוב המקרים מתבטא במחיר הההשתלה. מחירי השתלת שיער בקליניקה מעודכנת יכול להיות גבוה יותר, אך זה מחיר המקצועיות…

קליניקות להשתלות שיער מוצלח

לא תמיד ניתן לבצע ניתוח השתלת שיער מוצלח ומושלם בפעם אחת. לעיתים נדרשות מספר פעמים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.
התוצאה הסופית מתקבלת רק לאחר כמעט שנה מהניתוח.

קיימות מספר שיטות להשתלת שיער הנבדלות זו מזו בעיקר בכמות השתלים המבוצעת, הציוד בו משתמש המנתח וכד’.
אם מבוצעת השתלת שיער מוצלחת לא ניתן יהיה להבחין בהדל בין האזורים בהם השיער צמח בהם באופן טבעי לבין אזורים אליהן הועבר שיער בתהליך ההשתלה.
במקרים בהם השתלת השיער אינה מוצלחת תתקבל תוצאה סופית המזכירה מעט ערוגת דשא בגינה, אשר בה שורות שורות סדורות של קווצות שיער כשעור הקרקפת מציץ ביניהן

שינוי גודל פונט
ניגודיות